hayat işte

hayat işte

10 Ocak 2012 Salı

yolculuk

Bu uzun zamandır yazmayı düşünüp bir türlü yazamadıklarımın özetidir. Yılda en az 50 seyahat yapıyorum. İş için malum bişey satıyorsanız onu tanıtmanız gerekir.En iyi buluşma noktasıdır fuarlar. İlk fuarım suriyeyedi.10 yıl önce.Suriyeye gece indik.Otel odamın penceresinden görünen manzaraya bayılmıştım. Sabah pencereyi açıp o kadar güzel ışıklandırılan sarayı görmek istedim.Açtığımda karşımda gördüğüm bir tepeydi. Neon ışıklarla süslenmiş bu yüzden öyle sanmışım.ikinci şaşkınlığım ise kendimeydi, yerde gördüğüm gazete parçasında arapça var diye, öpüp kenara koydum. Bayi beni uyardı,o sadece gazete dedi. Hımm.demkki görünene aldanmamak lazım burda,hiçbir şey göründüğü gibi değil dedim. Türklere bayılıyorlardı.Ticarette,sohbette bizim gibiydi. Bir düğüne denk geldik. O kadar şaşalı,gösterişli bir gelin hiç görmemiştim.Değişik bir seramoni ile otel kapısından girdiler. Bir grup asker, yöresel kıyafet, kılıçlar,orkestra. İlginç ilk yolculuğum böyle geldi ve geçti.Çok güzel hatıralarımla tabiki, sabah kahvaltıda yedirmeye çalıştıkları yağlı,yoğurtlu nohutuda atlamam lazım. beni öldür ama onu yedirme dememe fırsat vermeden olağanüstü bir hızla lokma ağzıma gitti ve zorla geçti.hala burdayım ve yaşıyorum devamı....

3 yorum:

  1. Hayırlı olsun canım yeni blogun:)) güzel paylaşımlarda hep birlikte güzelliklerde buluşalım:)) çok severim seyahat anılarını dinlemeye ve okumaya :))
    sevgiler canım:)) ben Rukiye

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim bende yazmayı çok severim. hiç susmadığımdan belli değilmi:))

    YanıtlaSil
  3. Susma ve konuş ,yaz neşeli bir insansın bu yüzden seni okurken çok eğleniyorum olumlu bir ışığın var pozitif arkadaşım benim:))

    YanıtlaSil